February 21, 2014

Kalau perasan

Kalau perasan, bila post gambar Aqil Aqlan tengah makan selalunya makan tangan kiri. Macamana nak tukar kebiasaan diorang ye? Memang selalu kalau bagi makanan saya akan suruh mereka pegang tangan kanan. Tidak lama kemudian, mereka akan tukar kepada tangan kiri. Tapi sedapat mungkin memang saya akan tegur dan tukar balik ke tangan kanan. Dengan bibik pun saya selalu pesan supaya pastikan Aqil Aqlan makan dengan tangan kanan. Ini mungkin ada turun gene ayahnya yang kidal. Tapi tidaklah ayahnya makan dengan tangan kiri. Hopefully lama kelamaan akan berubah juga dan biasa dengan tangan kanan.

Kalau perasan, sejak akhir-akhir ni bila saya post gambar, gambar tu nampak kusam je. Macam foto lama. Bukan saya buat effect Blowout ke Helios ke, tapi memang jadi macam tu gambarnya. Apakenalah dengan phone camera saya ni. Tapi berlaku kalau ambil gambar indoor saja. Kalau outdoor ok. Adakah saya perlu tukar henpon baru? hehhe...

No comments: