October 12, 2010

Bila rasa buhsan...

Bila rasa buhsan, saya suka....

- minum ice blended cappucino
- minum sarsi
- makan jajan
- jalan-jalan windows shopping
- tidur

semalam saya minum ice blended cappucino..
sekarang saya sedang minum sarsi sambil makan mister potato..
sebelum lunch tadi saya dah take a nap...
lepas solat zuhur, saya nap lagi sekejap...
nak pegi shopping, last week dah banyak berjalan dah...

------------------------------------
lately ni asyik nak tidur je rasanya..
kat rumah nak tidur..
kat kereta nak tidur..
kat opis pun nak tidur..
tengah meeting pun boleh tertidur...(horrornyaa...)..
badan pun cepat penat..
kaki pun cepat lenguh..
jamu pun dah tak dapat selamatkan keadaan ini..
adakah??
oh.. tak mungkin....

4 comments:

gee said...

mungkin..tahniah..hehe

mamasherry said...

tak adelah gee... hehhehe...

mamasherry said...

sebenarnya tak ada pape pun... bila berurut dengan tukang urut, ok je.. dia kata banyak urat tak betul. tu yang lotih je tu...jangan salah paham hehheh

gee said...

hehe