September 16, 2009

itu ini begitu begini

5 tahanan ISA akan dibebaskan hari ini

Alhamdulillah syukur.. lebih-lebih lagi bila membaca catatan Merah Hitam rasa nak mengalir air mata mama sebab tumpang gembira. Just imagine... after 7 years..

Happy Birthday Humaira Maisara 12/09/09

hehe lambat sikit nak wish kat blog ni. tak nyempat-nyempat. last weekend celebrate kat rumah nenek masa buka pose. sekali dengan adam share the same birthdate. tengok la kek tu comel tak? hehhe... buat syarat je... beli besar nanti tak termakan lak..


Happy Birthday Raihana 16/09/09

Hari ni birthday raihana. Hmm.. terpaksalah menyambut besday dengan mata sepet sebelah ye raihana. cian dia.. allergic tak baik-baik lagi.. insya allah nanti mama beli kek kecik lagi untuk raihana pulak pastu kita sambut kat rumah nenek lagi ye... meriah sikit ramai orang...

updated..


ingatkan kek hari tu dah comel.. yang ni lagi comel.. heheh


tengok tu.. ni sapa punye besday sebenornya ni? abis raihana kena kerumun...
ala... sapa la yang amik strawberry birthday girl ni...

Hari-hari terakhir ramadhan..

Lipatgandakan amalan.. cepat-cepat sale pahala dah nak habis... Satu lagi... sapa yang mampu, jangan lupa hulurkan sedikit sumbangan kepada mereka yang memerlukan terutamanya adik beradik kita sendiri yang kurang berkemampuan... Mereka pun nak sambut raya dengan baju baru juga kan... Kan tak best kalau kita beraya sakan tapi anak2 saudara kita tak dapat baju baru pun... hmm... mama pun baru teringat hari ni... dok hulur-hulur kat orang tapi yang lebih dekat dengan kita tu yang lebih penting sebenarnya...

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri

Insya allah kami akan balik kampung hari Jumaat nanti.. Subuh-subuh lagi kami akan bertolak.. hehhe... insya allah... Kepada semua pembaca blog mama yang terang atau yang senyap, mama ucapkan selamat hari raya dan mohon ampun dan maaf atas segala salah silap di alam maya mahupun di alam nyata.. semoga semua dapat menyambut raya dengan gembira.. dan berhati-hati lah di jalan raya..

Selamat Hari Raya...!!!
dari mama, ayah, luqman, humaira, maisara, imran & raihana....

No comments: