huh.. rasa lega je... selesai sudah SMC session (Service Management - Customer Session).. pagi ni mama organize customer session dengan Corporate Centers.. mama punye account la ni... ramai yang datang... invite 30 orang.. yang datang 26 orang... kire excellent turn up la jugak... tapi nasib baik dato', datuk ke dato ke takde datang... hehheh... nasik lemak tu pun ngam-ngam je... mama order untuk 25 orang.. apa taknya.. bila hantor calendar yang accept cuma 13 orang je... so tak nak la nanti order banyak-banyak sangat takut membazir.. tu pun memula mama nak order 20 je... nasib baik ikut cakap afida.. hehhe...
objective of the session - to foster close relationship with customer, to provide platform for customers to highlight any issues related to ITSSO services... and this is the first time for most of them la... sebabnya sebelum ni kita cuma liase dengan Group Finance je as the rep for corp center. so hari ni kita panggil semua sekali.. tu yang meriah tu... and meriah juga dengan issues-issues... so bila dah buat session ni lepas ni jenuh la nak buat follow up actions... menambah la koje mama...
anyway, alhamdulillah objective tercapai.. mama pun dah kenal la orang-orang yang tak pernah dikenali... lepas ni senang sikit nak buat keje... and yang penting 50% KPI untuk customer session ni dah tercover insya allah... ringan sikit kepala.. hehhe...
No comments:
Post a Comment