March 16, 2010

Beberapa kemusykilan

1. Baru perasan comment saya telah bertukar wajah. Tapi amat slow nak  keluar. Perlukah saya revert semula ke blogspot punya comment features? Akibatnya nanti saya akan kehilangan comment-comment terdahulu seperti yang telah berlaku kepada abuamiir. Walaupun masih boleh retain comment-comment itu melalui haloscan tapi tidak akan ada linkage antara entry dengan comment tersebut.

2. Bagaimana nak buang iklan popup pada blog saya yang kadang-kadang keluar kadang-kadang tak keluar. Adakalanya menyakitkan mata. Sebenarnya sejak azali dah ada tapi setiap kali keluar saya close je. Mula-mula saya ingat semua orang memang akan keluar popup tu. Tapi bila ada orang tegur hari tu baru perasan. So saya pun cuba geledah setting dan coding tapi tak jumpa di mana. Aha.. buat malu je orang IT tanya soalan macam ni.. hheheh..

Cemana ek?

No comments: