April 01, 2014

Tak ada kerja?


Ahahahaa... kelakar tak? Ini namanya memang tak ada kerja!

Memang semenjak dua menjak ni agak boring di office sebab tak berapa ada kerja sangat. Biasalah bila masuk phase build, testing memang slow sikit sebab tak berapa involve sangat. Cuma selalunya bila masuk phase build, release baru akan masuk so kita akan sibuk semula dengan requirement dan design. Tapi disebabkan projek pun dah nak habis so hmmm... macam ni lah...

Dengar ura-ura projek sampai bulan Jun je. Wah itu tak lama lagi tu. Nanti kenalah balik ke tempat asal. Cuak juga. Sebab tempat lama dah tak macam tempat lama sangat dah. Sebab masa saya masuk projek ada buat restructuring so orang-orang pun ramai yang baru kat office saya tu. Sekarang pun bila ke office lama tu memang terasa macam orang asing je sebab tak kenal orang walaupun sebenarnya kita la penduduk asal office tu huhu. Kerja kat tempat lama pun dah lama tinggal dan dah banyak yang berubah sampai kadang-kadang saya pun terlupa team saya jaga customer mana hehehe. Hmmm.. kenalah belajar balik nampaknya.

Tapi sebenarnya excited juga. Suka belajar benda baru. Mungkin kat sini sekarang dah tak berapa ada benda baru tu yang jadi agak boring je tu hehehe..

No comments: